пятница, 6 сентября 2019 г.

Обласний семінар відбувся

05 вересня 2019 на базі Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар "Особливості викладання предмета "Основи здоров’я" у 2019-2020 н.р.". У семінарі взяли участь 36 педагогів. Під час роботи учасники розглянули сучасні вимоги щодо викладання предмета "Основи здоров’я", проаналізували результати конкурсних випробувань у межах обласного етапу всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2019" у номінації "Основи здоров’я" та розглянули відповідні рекомендації. Потім педагогів ознайомила з практичним досвідом щодо використання wow-ефектів на уроках основ здоров’я Косман Анастасія Анатоліївна, учитель основ здоров’я Козацького ліцею, лауреат обласного етапу всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2019". 

Керівник семінару - Юлія Півненко.

1 комментарий:

  1. Дякую за семінар, Юліє Володимирівно! ДУЖЕ жалкую, що не була на воркшопі у п. Анастасії. (

    ОтветитьУдалить