четверг, 17 октября 2019 г.

КПК учителів основ здоров’я 1-4 класів

З 07 по 11 жовтня 2019 року на базі Запорізького інституту післядипломної педагогічної освіти відбулися курси підвищення квадіфікації вчителів основ здоров’я 1-4 класів (ІІ предмет). 
Семеро креативних, позитивних, відкритих до інновацій педагогів мали змогу працювати як в очному, так і дистанційному форматі. 
Під час очної сесії була опрацьована така тематика:
  • Аналіз пояснювальної записки навчальної програми «Основи здоров’я» у 1-4 класах 
  • Здоров’яцентрована дидактична система вчителя основ здоров’я
  • Дидактичне наповнення сучасного уроку основ здоров’я
  • "Методика формування життєвих навичок учнів у процесі викладання предмета «Основи здоров’я»"
Під час роботи дистанційно слухачі виконали навчально-методичний проект, у якому надали змоделювали сучасний урок основ здоров’я з використанням певної оздоровчої технології.
Куратор - Юлія Півненко

Комментариев нет:

Отправить комментарий