среда, 30 октября 2019 г.

WOW- ефект на уроках основ здоров’я

30.10.2019 року на базі Енергодарського навчально-виховного комплексу№5 відбувся воркшоп  «WOW-ефект на уроках основ здоров’я» для членів міського методичного об’єднання вчителів основ здоров’я м.Енергодара. 16 педагогів ознайомилися з поняттям "WOW-ефект", стали учасниками міні-майстер-класів від Анастасії Косман та спробували змоделювати власні WOW-ефекти для уроків основ здоров’я.
Дякуємо за гостинність та співпрацю адміністрації та колективу ЕНВК №5 та особисто Дмитренко Людмилі Афанасіївні, методисту Науково-методичного центру управління освіти Енергодарської міської ради.
До нових зустрічей!

Воркшоп підготували та провели:
  • Анастасія Косман, учитель основ здоров’я КЗ «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів “Козацький ліцей”»
  • Юлія Півненко, доцент кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя ЗОІППО

Комментариев нет:

Отправить комментарий