- поділилися досвідом як оцінки вливають на емоції та поведінку учнів;
- пригадали основні функції та принципи оцінювання;
- порівняли традиційне та формувальне оцінювання;
- розглянули деякі стратегії формувального оцінювання;
- визначили можливі виклики його впровадження;
- уклали словник зворотного зв’язку та підтримки учнів;
- познайомилися з ідеями для організації самооцінювання навчальної діяльності учнями та цифровими інструментами для формувального оцінювання.Учасники вебінару взаємодіяли та ділилися думками на інтерактивних дошках Flinga та Padlet, використовували Mentimeter, працювали у Google-документі, а також перевірили себе за допомогою вікторини Kahoot.
Було продуктивно)
Керівник семінару - Юлія Півненко
Комментариев нет:
Отправить комментарий