суббота, 7 декабря 2019 г.

Курси відбулися!

Друзі!
З 02 по 06 грудня 2019 року на базі ЗОІППО відбулися курси підвищення кваліфікації вчителів основ здоров’я 5-9 класів, учасниками яких були 28 педагогів закладів освіти Запорізької області. 5 днів занурення у методику основ здоров’я: оновлювали педагогічний інструментарій відповідно до характерних рис представників нового покоління, разом з Прус Світланою Георгіївною відпрацьовували навички конструювання компетентнісно орієнтованих завдань, приміряли а себе роль учнів 7 класу та стали учасниками уроку-тренінгу "Конфлікти і здоров’я", відчули спортивний драйв під час уроку "Крок до здоров’я", пізнавали оздоровчі системи та центрували нашу діяльність навколо здоров’я. 
А ще ми стали справжньою командою однодумців!
До нових зустрічей!

Комментариев нет:

Отправить комментарий