среда, 4 декабря 2019 г.

Відкрита лекція

04 грудня 2019 року у межах курсів підвищення кваліфікації учителів основ здоров’я 5-9 класів відбулася відкрита інтерактивна лекція доцента кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Півненко Юлії з теми "Здоров’яцентрована дидактична система вчителя основ здоров’я". 
Під час лекції педагоги:
  • систематизували сучасні дослідження про стан здоров’я сучасних учнів,  
  • визначили дії учителя основ здоров’я, спрямовані на зниження негативного впливу шкільних факторів ризику, 
  • з’ясували сутність здоров’яцентрованої освітньої діяльності,
  • під час міні-дослідження створили авторське визначення поняття "здоров’яцентрована дидактична система,
  • зберігали власне здоров’я.

Щира подяка всім учасникам за активність та позитив!

Фотоальбом 

2 комментария:

  1. І то була найкраща подія цього місяця! Дякую всім учасникам заходу.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую долі, що у мене є такий Учитель і Мотиватор як ВИ!

      Удалить