воскресенье, 14 апреля 2019 г.

Хвилювання, сподівання...ПЕРЕМОГА!!!

12 квітня у м. Полтава завершився конкурс «Учитель року – 2019» у номінації «Основи здоров’я». Примітним є те, що у цій номінації він відбувався уперше.
Під час відбіркового етапу 25 кращих учителів з усіх областей України пройшли конкурсні випробування: «Тестування з фахової майстерності», «Практична робота» та «Методичний практикум».
Після першого етапу третього туру залишились 12 найкращих конкурсантів. Серед найважливіших – проведення уроку. Оцінювались насамперед професійна компетентність, володіння сучасними педагогічними технологіями, володіння інтерактивними методами. 
ІІ місце та відзнаку «Кращий проект» здобула Світлана Георгіївна ПРУС, учитель основ здоров’я, заступник директора Запорізького ліцею № 34 Запорізької міської ради Запорізької області.
Вона продемонструвала високий професіоналізм та педагогічну майстерність, уміння організувати взаємодію учнів та створити атмосферу співпраці під час конкурсного випробування «Урок», а її проект з проблеми «Школу здоров’я створимо самі» компетентне фахове журі визнало кращим!
Вітаємо й пишаємося Вами, Світлано Георгіївно! 
Вдячні за Вашу відданість справі! 
Бажаємо творчої наснаги, професійних злетів та міцного здоров’я!

1 комментарий:

  1. Клас, клас, клас! Я була впевнена в перемозі п. Світлани! ВІТАЮ і ПИШАЮСЬ!!!!

    ОтветитьУдалить