пятница, 16 апреля 2021 г.

Семінар "Методичні особливості формування медіакомпетентності учнів на уроках основ здоров’я"

15 квітня 2021 року відбувся семінар "Методичні особливості формування медіакомпетентності учнів на уроках основ здоров’я" для керівників методичних об’єднань вчителів основ здоров’я та вчителів основ здоров’я шкіл-інтернатів. 
У заході взяли участь 39 педагогів закладів освіти Запорізької області.
На семінарі були розглянуті такі питання:
  • Поняття медіакомпетентності. Потенціал предмета «Основи здоров’я» для формування медіакомпетентності учнів. 
  • Шляхи формування медіакомпетентності учнів на уроках основ здоров’я.

Керівник семінару - Юлія Півненко 

На семінарі використані матеріали проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність"

Більш детально дивіться тут

3 комментария:

  1. Дякуємо за змістовну та корисну інформацію!

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить