суббота, 30 апреля 2022 г.

Вебінар "Особливості викладання інтегрованих курсів “Основи здоров’я” та “Здоров’я, безпека і добробут” в умовах воєнного стану"

28 квітня 2022 року відбувся вебінар "Особливості викладання інтегрованих курсів “Основи здоров’я” та “Здоров’я, безпека і добробут” в умовах воєнного стану" (8 учасників).
Перша зустріч після початку війни... Сповнена надіями, вірою у перемогу та планами на майбутнє.
Разом з учасниками ми:

  • проаналізували нормативні документи щодо закінчення навчального року;
  • розглянули особливості викладання в умовах воєнного стану;
  • акцентували увагу на підтримці емоційного здоров’я;
  • визначили особливості викладання інтегрованих курсів “Основи здоров’я” та “Здоров’я, безпека і добробут” в умовах воєнного стану";
  • впевнилися, що бути медіаграмотним важливо;
  • звернули увагу на ресурси, які допоможуть у викладанні та наданні підтримки учням та ученицям;
  • надали відповіді на питання учасників вебінару.
    В кінці зустрічі ми мріяли про мирне майбутнє і вже точно знаємо, що після ПЕРЕМОГИ вип’ємо філіжанку кави на проспекті Соборному під час курсів підвищення кваліфікації; у розширеному складі відвідаємо зоопарк у Василівці, будемо займатися спортом, насолоджуватися життям, радіти квітам і ловити бичків у Бердянську,  проведемо семінар на Хортиці, зустрінемося на дачі пані Світлани....
    Все буде Україна!
    Детальніше ТУТ

Комментариев нет:

Отправить комментарий