вторник, 11 октября 2022 г.

Флешмоб до Всесвітнього дня психічного здоров’я

10 жовтня 2022 року науково-педагогічні працівники комунального закладу "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради, а також деякі педагогічні працівники закладів освіти Запорізької області доєдналися до встановлення Національного рекорду України в якості учасника Всеукраїнського флешмобу #спільно_дбай.
Історія питання
З 1991 року 10 жовтня відмічається Всесвітній день психічного здоров'я. 
Ініційована Першою Леді Оленою Зеленською Національна програма психічного здоров'я та психосоціальної підтримки дала імпульс для того, щоб тема психічного здоров'я зайняла важливе місце у порядку денному - держави, неурядових організацій, донорів, міжнародних організацій, які працюють в Україні. Актуалізація теми сприяє формуванню культури піклування про психічне здоров'я, професійному зростанню фахівців, напрацюванню експертизи. Збільшується кількість організацій та проєктів, які надають послуги та допомагають людям.
06 жовтня 2022 року відбувся Всеукраїнський вебінар "Психічне здоров'я дітей та його захист". Запис - вашій увазі.
Також пропонується методичний матеріал з вебінару. Саме для вас - тут.
Кафедрою реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Інституту була ініційована ідея - взяти участь у флешмобі. Причини, які спонукали:
  • Не зрозуміло, чому завжди йдеться про здоров'я дітей і підлітків, а про здоров'я педагогів - вкрай рідко?
  • Впевнені, що для освітян нашого края опанувати такі техніки вкрай важливо!
І ми зробили це! Бо ми - команда.

Комментариев нет:

Отправить комментарий