воскресенье, 26 февраля 2023 г.

Учитель року-2023, номінація "Основи здоров’я": підсумки підведено

24 лютого 2023 року було підведено підсумки обласного етапу всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2023" у номінації "Основи здоров’я".
4 сміливих педагогів закладів освіти Запорізької області зважилися взяти участь у Конкурсі.
А далі був місяць хвилювань, сподівань, творчого пошуку...
Конкурсанти взяли участь у 5 конкурсних випробуваннях: "Тестування", "Практична робота", "Методичний практикум", "Майстер-клас", "Урок":
  • під час тестування продемонстрували знаннєву складову професійної компетентності💬;
  • під час випробування "Практична робота" розробили інтелект-карту до уроку основ здоров’я та переконали членів журі у своїй методичній майстерності💪;
  • під час випробування "Методичний практикум" провели фрагмент дистанційного уроку основ здоров’я та демонстрували предметно-методичну компетентність з організації освітнього процесу в дистанційній формі👭💻;
  • під час випробування "Майстер-клас" адаптували власну педагогічну ідею (методи, прийоми роботи) до специфіки навчальних тем та вікових особливостей учнів та збагатили присутніх педагогічним інструментарієм👍;
  • під час конкурсного випробування "Урок" провели уроки в 7, 8 та 9 класах і ще раз переконали присутніх у педагогічній майстерності та стійкості💻👫.
ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТА ЛАУРЕАТИ КОНКУРСУ:


Філоненко Сергій Васильович,

учитель основ здоров’я комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів “Козацький ліцей”» Запорізької обласної ради

 

 Сидорова Інеса Андріївна,

учитель основ здоров’я Біленьківського ліцею «Лідер» Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області

Нагула Людмила Іванівна,

учитель основ здоров’я комунального закладу загальної середньої освіти «Кушугумська гімназія “Інтелект”» Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області


Величезна подяка членам членам фахового журі!
Бабкова Олена Олексіївна
Доцент кафедри дидактики та методики навчання природничо-математичних дисциплін комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради
Секретар фахового журі

Мінакова Ірина Валентинівна
Старший викладач кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради

Потьомкіна Вікторія Леонідівна
Учитель зарубіжної літератури, основ здоров’я, курсу «Здоров’я, безпека та добробут» Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області

Прус Світлана Георгіївна
Заступник директора з виховної роботи, вчитель основ здоров’я Запорізького академічного ліцею № 34 Запорізької міської ради Запорізької області
Лауреат всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2019" (друге місце)

Тверда Інна Леонідівна
Учитель основ здоров’я, курсу «Здоров’я, безпека та добробут», етики закладу загальної середньої освіти №2 Токмацької міської ради


Швець Ірина Володимирівна
Заступник директора з виховної роботи, Учитель основ здоров’я комунальної установи «Пологівський ліцей №4» Пологівської міської ради Пологівського району Запорізької області, лауреат першого обласного конкурсу "Учитель року-2019"

Низький уклін педагогам і учням Запорізької гімназії № 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області за допомогу та створення комфортних умов для проведення конкурсного випробування "Урок".

 

Луценко Марина Федорівна,
директор Запорізької гімназії  №25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області

 Морозова Владислава Геннадіївна,
учитель основ здоров’я Запорізької гімназії № 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області

 

Вітаємо переможця та лауретів фінального етапу обласного туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2023" у номінації "Основи здоров’я". Нехай участь у цьому конкурсі надихає вас на подальші творчі пошуки та звершення! 

Більш детально про перебіг конкурсу тут

Комментариев нет:

Отправить комментарий