понедельник, 22 мая 2023 г.

Науково-методичний травень!

Друзі!
Можемо перевести подих та підвести травневі підсумки. Потужним у науково-методичному сенсі видався травень!
З 17 по 19 травня відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Освіта та наука крізь виклики сьогодення». У межах конференції співробітники кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя провели перший всеукраїнський науково-практичний марафон «Освіта на здоров’я: особливості розбудови безпечного, здорового та інклюзивного освітнього середовища». Це був справжній марафон, адже за 3 дні 48 креативних компетентних спікерів провели  18 науково-методичних заходів різного формату!
ІНТЕРАКТИВНИЙ ІНТЕНСИВ "ШКОЛА - ПРОСТІР ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКИ". 18.05.2023 
Над цією важливою темою працювала крута команда:
  • Юлія Півненко, доцент кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя ЗОІППО, кандидат педагогічних наук;
  • Анастасія Аносова, експерт освітніх програм Центру інноваційної освіти «Про.Світ», доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», кандидат педагогічних наук;
  • Світлана Прус, заступник директора Запорізького академічного ліцею № 34, вчитель основ здоров’я, лауреат всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» у номінації «Основи здоров’я»;
  • Ірина Репетун, практичний психолог, вчитель основ здоров'я Запорізького академічного ліцею № 34;
  • Сергій Філоненко, вчитель фізичної культури та основ здоров’я комунального закладу «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Козацький ліцей» Запорізької обласної ради, лауреат всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2023» у номінації «Основи здоров’я»;
  • Анатолій Остроконь, вчитель основ здоров’я Калинівської гімназії, член координаційної ради Всеукраїнського громадського дитячого руху «Школа безпеки».
Учасники заходу побували на PechaKucha, психологічній майстерні та практикумі, майстер-класі та презентації. 

ОНЛАЙН-ПРЕЗЕНТАЦІЯ " ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ". 19.05.2023

Під час заходу Юлія Півненко (доцент кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя ЗОІППО) та Ірина Башкова (директор Балківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів) презентували наскрізну освітню експериментальну програму "АЗ : архітектура здоров’я". Разом  з учасниками досліджували як зробити процес навчання здоров'ю особистісно значущим для учнів та створити ефективну архітектоніку освітнього процесу навчання здоров’ю.

Відеозапис

Сертифікати

Комментариев нет:

Отправить комментарий