суббота, 26 августа 2023 г.

Вебінар "Особливості викладання інтегрованих курсів "Основи здоров’я" та "Здоров’я, безпека та добробут" у 2023-2024 н.р."

25.08.2023 року у межах Серпневих студій відбувся традиційний вебінар "Особливості викладання інтегрованих курсів "Основи здоров’я" й "Здоров’я, безпека та добробут" у 2023-2024 н.р.". Учасниками заходу стали 140 вчителів основ здоров’я й інтегрованого курсу "Здоров’я, безпека та добробут" закладів освіти Запорізької області. 
Разом з учасниками: 
  • поговорили про підсумки всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2023" у номінації "Основи здоров’я". Нам є ким пишатися!
  • обговорили особливості нового навчального року та розглянули скарбницю матеріалів на допомогу учителю "Навігатор - 2023/2024". Попереду багато роботи!
  • ознайомилися з педагогічним досвідом Сергія Філоненка, лауреата всеукраїнського конкурсу "Учитель року -  2023". Збагатилися ідеями!
Дякую всім за участь!
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий